fredag, november 23, 2007

Kostas og Laffen sier det de mener


Noe av det verste jeg vet er barnslige drittunger. Det eneste verre jeg kan tenke meg er veslevoksne drittunger. De som tror de vet alt og preiker miljøvern og anitrøyking. Når de blir store skal de bli skattefunksjonærer eller jobbe i ett eller annet departement. Takke meg til toerbanden min - Kostas og Laffen, to fryktløse banditter på snart fem. Da de andre barna ropte "Hurra fårr søtta mai!" på nasjonaldagen gaulte Kostas "hipp hipp Kraken!!!". Kostas gir blaffen i uskrevne normer og erklærte rett som det var at "eg elske tattar!" lenge etter at han var for stor til slikt. Og da alle besteborgerlige barn satt musestille i sitrende forventning før sceneteppet på Pluttoplettipatt gikk opp sist søndag, ja da satt Laffen med pekefingern plantet i nesa og ropte"eg elske snått!!!" Det er gutta mine, det! Ordentlige unger som vet hva de liker!

MANGE gutter og menn, og også en del kvinner, er fascinert av bryster, men guts til å si det til hvem som helst - nei det har de ikke. Og hvem er ikke enige i at det kan være godt med noe salt i blant?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att vara barnslig är ganska underskattat. Vi lever i en hård värld och då är det viktigt att få distans till den. Men det låter som att det du pratar om är något annat: Människor som tycker sig veta tillräckligt mycket om världen för att kunna döma alla som inte är som de själva... i Sverige kallar vi dessa för översittare.

Längesedan nu, tack för bloggkommentaren! Har varit dålig på det där alltför länge men nu håller Ceasar auf Ghota på att terrorisera mina kontakter på Facebook istället =) Imponerande tålamod måste jag säga. Hoppas allt är bra med dig.

På söndag fyller jag 30 - får jag ett specialskrivet inlägg i din blogg motsvarande mitt Norge-inlägg till dig? *ler snällt*

tir. nov. 27, 05:05:00 a.m. 2007  
Anonymous Anonym said...

PS. Jag vet att du hatar facebook och det gjorde jag också... men jag trillade dit till slut =)

tir. nov. 27, 05:06:00 a.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home