tirsdag, desember 11, 2007

Nattevåk

Gamliser legger seg klokka 19.00 og står opp klokka 05.00. Selv pleier jeg å gå i bingen mellom klokka 23.00 og klokka 24.00. Jeg finner det urovekkende at jeg har begynt å våkne klokka 02.50 om natta. Jeg har lurt på om jeg er en gamlis, og har lagt merke til at rynkene og de blågrå ringene under øynene er noe mer tydelige. Så en natt skjedde noe veldig hyggelig - jeg klarte å vekke Mister F uten at han ble sur og gretten, og så lå vi og jobbet med tekster til det nye elektronikaalbummet vårt hele natten. Her er den første teksten vi laget (den skal leses på Haua- eller Moi-dialekt, og lydbildet skal være flytende, men med en tydelig og myk basslinje)
- det e svarte mosikk, svarte mosikk
- kå meine du, Miles Davis?
- Nei - jeveldyrkelse og narkotika
(...)
Rægefjord.

Fint?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! Det høres ut som et sånt dikt man drømmer og så skriver man det ned når man våkner og så er det bare vas.

tir. des. 11, 10:12:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home