tirsdag, april 10, 2007

bånsull



Reven sad i sete
så høyre an lammet lete
-Kom te meg du vesle lam,
eg ska visa deg veien fram
te mor di!

-Nei det gjere du inkje
du bide meg i bogjen
og drege meg långt inni skogjen
Gøyme meg onna ein store stein
Pitlar av mine småe bein
Så må mor mi gråta.

Farmor er 84 år. Hun er en kul dame som serverer meg Tia Maria likør midt på dagen, under forutsetning av at jeg ikke sier det til mor og far. Hun pleide å synge sangen over til meg og søsknene mine da vi var små. Den er fin.

2 Comments:

Blogger Pingvin i solnedgang said...

Aaah... Takk for teksten! *synge*

ons. apr. 11, 01:13:00 a.m. 2007  
Anonymous Anonym said...

Når eg faktisk blar meg tilbake for å finna denne eksakte bloggen, så vonar eg du tek deg tida å lesa kommentaren min. I dag har eg nemleg fått opplese eit nytt vers av denne bånsullen. Det handlar om pusen som ligg ute og kanskje er daud; då kan musene gå i spisskammerset og kosa seg! Det fins eit tredje vers og, der "alt går godt til slutt".

fre. mai 16, 03:24:00 p.m. 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home