fredag, desember 28, 2007

Årsberetning 2007

Jeg må desverre meddele at jeg ikke har utrettet stort i år heller.
Rent bortsett fra bryllupet vårt kan jeg ikke komme på noe som helst. Jeg har imidlertid lest følgende bøker:

Disse vil jeg gjerne lese igjen:
Stieg Larsson
Menn som hater kvinner
Jenta som lekte med ilden
Jonathan Safran Foer
Ekstremt høyt og utrolig nært
Kahlid Hosseini
Drageløperen
Tusen strålende soler
Markus Zusak
Boktyven
Diane Setterfield
Den trettende fortellingen
Sue Monk Kidd
Bienes hemmelige liv
Paul Auster
Brooklyns dårskap
Moon Palace
Kader Abdolah
Huset ved moskeen

Disse var ok nok - men jeg gidder ikke lese dem på nytt:
Paul Auster
Illusjonenes bok
Anne B Ragde
Berlinerpoplene, ligge i grønne enger og den der nummer to husker jeg ikke
Gunnar Stålesen
Dødens drabanter
Jo Nesby
Røstrupe
Simonetta Agnello Hornby
Mandelplukkersken
Marsha Pessl
Utvalgte emner i kvantefysikk
Johan Harstad
Buzz Aldrin, hvor ble du av i alt mylderet

Jeg er ikke akkurat noen litteraturviter - men det føles likevel fint å vite at jeg i det minste har brukt tiden min til noe fornuftig.