onsdag, januar 07, 2009

Skapern



Mine damer og herrer - jeg vil med dette avsløre at jeg er med i det banebrytende tv-programmet skapern på TeVeTo. Jeg har fått tillatelse til å snakke åpent om dette for å promotere serien. Og siden min oppfinnelse allerede er patentert av undertegnede vil jeg beskrive produktet allerede nå. På mange måter er det vanskelig å finne opp saker og ting som ingen andre har funnet opp før deg. Alt vi trenger finns jo nesten. TV. MakkDånnals, Pusjøpp-behåen. Men her en dag sto jeg og observerte en snørrunge som sto og tafsa på alle eplene på meny, før han valgte seg ut et. Bare minutter i forveien hadde jeg sett samme ungen med fingern halveis opp til storehjernen. Og i det jeg gikk gjennom grønnsaksavdelingen kom jeg på en glimrende gave til alle som eier sin egen snørrunge - nemlig Nasepelleavvennaren. Produktet er et sett hansker, der innerforet er av gummi. Før junior går til sengs påføres hanskene, som foresatte god tid i forvegen har fylt med olivenolje og finhakket chili. Påfølgende dag vil forbrukeren motstå trangen til å pelle seg i nesa, etter en nesepellesprekk på mårrakvisten.


Jeg regner med å vinne millionen for beste oppfinnelse. Et av høydepunktene i programrekka er når programleder Terje Storslem prøver produktet på seg selv, som alle vet snakker ålesundere i nesa - derfor vil en bivirkning for sunnmøringer være forbigående mutisme.



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aha! Go' negl for neseplukkere.

tor. jan. 08, 05:42:00 p.m. 2009  
Anonymous Anonym said...

Jeg har to-tre plukkere som gjerne kan væremed og teste produktet ditt.

tir. jan. 13, 11:42:00 a.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home