tirsdag, mars 10, 2009

HVORFOR DET?


Jeg tar ansvar for min halvgamle søsters manglende kulturopplevelser og har invitert henne med på Folkens på HVORFOR DET med trånnviggo og krestoffer Skæu

Konseptet er jo enkelt - spør om hva du vil, og kanskje du får et svar til å le av.
Her er noen av de tingene jeg lurer på:

Hvorfor menn har brystvorter?
(Dette har jeg tatt opp på bloggen før, og trånnviggo har blitt spurt om det i et tidligere program, uten at jeg har forstått hvorfor.)

Hvorfor er bryster på damer fint og bryster på menn stygt?

Hvorfor er utakk verdens lønn?

Hvorfor kunne ikke gud hvilt seg litt etter hver nye ting han skapte?

Hvorfor blir kaffe som står natten over i en kopp kaldt, mens vann som står natten over i en kopp blir lunka? (Også tatt opp på bloggen før.)

Hvorfor er homofile så flinke med innredning, mote, farger og lignende?

Hvorfor kommer den sure svie etter den søte kløe, og ikke omvendt?

Hvorfor er alle gode ting tre? Selv vil jeg heller ha en kvise enn tre, eller en bot enn tre bøter.
Hvorfor pusse tennene på en flodhestbamse på tv?

1 Comments:

Blogger Bergljot said...

Jeg lurer på om det finnes et liv etter fyllte 40.

tir. mars 10, 03:02:00 p.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home