søndag, mars 01, 2009

Frekkheter

Her en dag sa Rållserau at jeg aldri har fornærmet henne. Ikke engang da jeg sa hun lignet en gullfisk, i 1992. Jeg ble veldig glad. Det er sjelden jeg får med meg at jeg fornærmer noen. Ved enkelte anledninger gir folk tydelig beskjed, som for eksempel da jeg sa til en venninne at gutten hennes så helt spastisk ut da han veivet med armer og bein, som om han skulle ha cp - eller da jeg proklamerte at et familiemedlem forut for graviditet og fødsel hadde rund rumpe og flat mage - men nå var flat bak og rund framme (2004). Jeg forsto ikke at kallenavnet "stikk-kontakten" (refererte til nesen hennes) var sårende før Gerda begynte å kalle meg "hengerumpa"(1993).

Kjære alle sammen - unnskyld.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du er ikke så frekk som du tror! Mest omsorgsfull og snill:)

søn. mars 01, 11:03:00 p.m. 2009  
Anonymous Anonym said...

Hadde du vært mindre freidig, hadde det på en måte ikke vært deg. Jeg tror ikke egentlig at du er så mye frekkere enn oss andre, det er bare det at du sier mye (alt?) av det du tenker. Og at du snakker så sykt høyt.

Hilsen flatrumpet fru med rund buk
(bedre det enn flatrumpet kall med rund ---)

tor. mars 05, 07:21:00 p.m. 2009  
Blogger Frk. Frekkesen said...

hehehe du e løyen! Hvis du vil kan jeg gjøre deg til gjesteblogger? Jeg sier ikke alt jeg tenker - problemet er at jeg ikke tenker i det hele tatt. Men det har funket fint i snart 33 år.

tor. mars 05, 07:50:00 p.m. 2009  
Blogger paaskeharen said...

Til å tenke så lite er du temmelig treffsikker.

tor. mars 05, 10:01:00 p.m. 2009  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Flaks - sa severin suveren. Men tenk om jeg plutselig våknet en dag og så var alle frekkhetene borte? Det ville være veldig trist, for jeg har det ganske morsomt med mine egne frekkheter. Mister Frekkkriksen ville kanskje vært glad en liten stund, helt til han innså hvor heldig han er som har sin egen morodame.

fre. mars 06, 10:35:00 a.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home