tirsdag, juli 10, 2007

WAX ON - WAX OFF


Jeg har gått til det skritt å vokse beina. Da jeg kom på Kun Skinn klinkk ble jeg informert om at jeg var heldig som fikk noen behandling i det hele tatt, fordi de hadde dobbeltbooket. Jeg var sur og lei og svarte syrlig at det bare skulle mangle at jeg slapp til når jeg vitterligen hadde bestilt time og i tillegg hadde fått bekreftende sms tidligere på dagen. Nå har jeg lært. Du kødder faen ikke med mennesker som kort tid etter skal stå over deg med glovarm voks, mens du selv ligger i trusa med stumpen i været og fjeset ned. Familien min er ikke akkurat kjent for kraftig hårvekst, og hudpleiersken spurte meg iltert om hvorfor jeg kom tilbake kun en uke etter siste voksing. Jeg bedyret at jeg ikke hadde barbert leggene på to uker, og at jeg aldri har vokset dem hos Kun Skinn før. Dette kjeklet vi om i to-tre minutter, før hun kleiset på varm voks med noe som lignet en baufil. Riktig grundig var hun, det store gnagsåret jeg pådro meg på mandag fikk seg også en kladeis voks, før damen resolutt klasket en lerretslapp over og reiv av så skorpe og blod skvatt veggimellom.
Da jeg trakk visakortet sa hun og ikke kom tilbake før håret har vokst skikkelig ut!
Slapp av damen, jeg kommer aldri tilbake.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har mao ikkje prøvt brasiliansk vaksing?
*grøss*

fre. juli 13, 07:16:00 p.m. 2007  
Anonymous Anonym said...

Det er eg som er så anonym

fre. juli 13, 07:17:00 p.m. 2007  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr finns det många människor som inte förstår värdet av indirekt marknadsföring. Hur kunden som är nöjd berättar för sina bekanta om den trevliga behandlingen, och hur den missnöjda kunden ilsket skriver så att tangentbordet glöder i sin blogg. Det var synd att du inte svarade personen att hon borde vaxa tungan eftersom hon pratade så mycket skit.

lør. juli 14, 01:34:00 p.m. 2007  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg har ikke prøvd barsiliansk voksing, men har venner som sverger til det. Jeg syns ærlig talt ikke at det er noe pent heller hvis det ikke er litt hår igjen der nede. Dette er kan hende litt over streken på hva folk syns er greit å diskutere i en blogg - men jeg har faktisk ikke lyst å se ut som et førpubertalt barn nedentil.

Og jeg er helt enig med deg Lindahl - men i dette tilfellet tror jeg faktisk ikke at hun skjønte at det var dårlig service! Kanskje hun har vokset av sine sosiale antenner?

lør. juli 14, 04:31:00 p.m. 2007  
Blogger Rållserau said...

Brasiliansk er helvete. Når jeg kommer til himmelen (merk: NÅR), kommer alle damene der til å se ut som hårete bavianer og danse rundt med èn meter langt kjønnshår og fletter i håret under armene og alle mennene kommer til å synes det er vanvittig deilig!

søn. juli 15, 02:41:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home