fredag, juli 06, 2007

Musevisitt


Kl 10.56 tikket følgende sms inn på mobilen min:


Har hatt en urolig natt med katt og hundegnål. Jeg tok ansvar så patriarken skulle få sove. Han våknet uthvilt og gledesstrålende. Hadde drømt at en dame hadde vært ualminnelig interessert. Ei dau mus lå ved senga hans så jeg fikk spurt om den virket kjennslig. Da jeg skulle plukke den opp for den innunder. Den var bare skinndau må vite. Men siden jeg er en musejeger av rang hentet jeg riva og vips hadde jeg henne. Ga henne en overhaling hvorpå hun lovet å aldri spøke i drømmene hans mer. Han var bare glad til.

Ettersom jeg ikke har fått avsenders samtykke til å gjengi teksten vil jeg ikke avsløre hvem meldingen kommer fra. Jeg nøyer meg med å konstatere at vedkommende burde hatt sin egen blogg, den tror jeg ville vært svært lesverdig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet inte hur lagarna är i Norge, men i Sverige får man avslöja personers identitet utan samtycke om man hävdar att artikeln är i journalistiskt syfte. Sedan den regeln infördes har Sverige väldigt många journalister... :)

lør. juli 07, 02:42:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home