onsdag, juni 20, 2007

Min kropp er et kunstverk

Av og til tenker jeg på hvor mye tid og krefter vi kvinner bruker på å ergre oss over kroppene våre, og jeg har derfor bestemt meg for å skifte fokus. Dersom man selv syns at man er vakker vil den indre skjønnheten bli synlig for andre. For det står det i KK.

Leggene mine er som akvareller, i dempede blå og naturhvit-toner. Fargespillet gir en beroligende effekt, man kan sitte og se på det i timesvis og stadig oppdage nye nyanser. Som en Rosach-test. I solskinn glitrer det i ett og annet gullblondt hår som har unnsluppet barberhøvelen.

Rundt knærne snor det seg dype furer, og hvis du fører fingrene langs dem forteller de historien om 31 år levd liv.

Stumpen min er formet som en ballalaika, hører du de forlokkende tonene av russisk folkemusikk?

Magen min er myk og glatt som en rullesten langs jærstrendene. (Om du legger godviljen til).

Brystene mine er faktisk rett bra, og trenger ingen nærmere beskrivelse.

Håret representerer heavy-metal-artistene på 80-tallet, uten krøll. Og ansiktet har blitt sammenlignet med Juni Lunde fra Hotell Cæsar.

GÅ HJEM OG VOGG MARGARETH OLIN - I AM BJUUUTIFULL!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jess ju ar!!!!

lør. juni 23, 11:10:00 a.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home