tirsdag, april 24, 2007

L fårr LUUUUUUUSER!


ja vel jævla blåruss gidd å kjør forann meg i 14 kilometer i timen heilt fra sentrum å hjemm te meg mens du ståppe for alt så røre seg enten åm det e gåane, sykklane, foggel eller fisk og kåmme fra venstre eller høyre eller åvante eller nerante, og laaaaangt i fra makte å plassera ånnaskjørebilen te venstre i kjørebanen når du ska te venstre sånn at eg kåmme fårbi og unngår hjerteinnfarkt og høgt blotrykk og aen galskab! Du e tøffe i tryne når du brese deg udfor Pikkens Bar eller Ånnex, elle på spårtsklubb der du står å henge på bisepsapparatet me kompisane dine å seie at sjekk den breia rævå på huder hallgamla røyå der så høgt at eg ekkuratt hørre deg, og me kjøreleraren din ve siå av og ei sjokke fråntruda i mellom oss e du og sløye, men treffe eg deg ei mørke nått så ska eg pigede banka deg.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Förutom det faktum att det var väldigt mycket obegripliga norska ord i den här texten tror jag bestämt att jag anade en viss Lindahl-anda i denna text och den blir ju därmed automatiskt bra. :)

ons. apr. 25, 11:59:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home