tirsdag, januar 08, 2008

Gro

STAKKARS GRO!!! sa jeg, opprørt, da min mor konstaterte at vi innerst inne er like, både vi jørgen hattemakere og de der kong salomoer. Er det liksom pasientene som skal følge med på hvilke lover og regler som gjelder? Hun er lege. Og har vært sjefen over alle lover og regler. Hvorfor er det slik at du ALLTID tror på den som er anklaget for fusk og fanteri, og ikke på de (påståtte) ofrene? Det være seg Gerd Liv, Gro eller de som er stevnet inn på Judge Judy?

Jo det skal jeg si deg, modern, det er fordi jeg anser sjansen for å bli pekt ut som mobber, tyv eller slask LANGT større en faren for å bli offer for noen andre. Jeg og Darwin.

1 Comments:

Blogger paaskeharen said...

Ikke for å være tørrvittig, men: Det er typisk norsk å være Gro.

ons. jan. 09, 04:04:00 p.m. 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home