fredag, januar 25, 2008

Tomskalle

I nesten tre uker har jeg gått og fundert på hva jeg skulle blogge om. Jeg er nå på nippet til å skifte nick til frk.tomskalle. Alt var så mye finere på den tiden ingen forventet (elller ønsket) at man skulle tenke selv. Skal du konfirmeres i kirka? Ja. Skal du noensinne evver begynne å røyke? Nei selvsagt ikke. Jeg tenker mest på ting som: uff nå begynner det å bli rotete i stua. Au det iser i tennene når jeg smiler i vinden. Jeg ser ut som en kråkebolle i denne buksa. Denslags. Viktige tanker. Men rydder jeg i stua? Bestiller jeg tannlegetime? Begynner jeg å trene? Nei se det blir for mye pes. Jeg blir helt utslitt av all filosoferingen. På tide med en lur.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ikk du så ut som en kråkebolle i buksa... I såfall kunne jeg kommet med noen tips...

man. jan. 28, 10:43:00 p.m. 2008  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Veldig god observasjon! I buksa er alt silkeglatt, slik det skal være

tir. jan. 29, 05:24:00 p.m. 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home