mandag, september 10, 2007

Sett på maken


Optikerkjeden Brillelandsby har laget en kampanje så lett å gjennomskue at selskapet burde vært slått konkurs for lenge siden. Men hva gjør de svaksynte - jo de løper mann av huse for å kjøpe nye briller. Dealen er at du får like stor prosent rabatt som alderen din, hvilket betyr at en 90åring får utrolig rimelige briller. Jeg holder det som svært sannsynlig at det er vi unge som dekker inn utgiftene for gamlisbrillene. Og ikke en jævel reagerer. Dersom det hadde vært proporsjonalt omvendt - at de eldre hadde betalt mest, da hadde det blitt andre boller.
Neste gang det er klessalg håper jeg at rabatten følger vekta.

2 Comments:

Blogger Rållserau said...

Jeg skulle ønske jeg hadde større eller mindre føtter. Det er aldri sko igjen i størrelse 39. Skulle ønske man måtte betale mer jo mindre føtter man hadde, så var det sikkert flere sko igjen til meg.

fre. sep. 14, 11:37:00 a.m. 2007  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Interessant vinkling:)

fre. sep. 14, 07:18:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home