onsdag, juli 18, 2007

Vær sær

Fjernsynet vårt har gått i stykker. Så i dag har jeg strikket på en genser til Torleif (gutten til Marita), hørt på barnetimen for de minste på NRK p1, og ynket meg fordi jeg er så støl i lårene etter trening på mandag. Og det er faktisk alt. Det ble plutselig logisk for meg hvorfor gjennomsnittsalderen på førstegangsfødende har steget i takt med teknologiens utvikling: før laget & oppdro man barn fordi det generelt var drepende kjedelig å være hjemme.


Og så har jeg ledd av denne vitsen som ble fortalt på P4 i dag:
Den ene sauen til den andre: jeg lurer på hva slags vær vi får i morgen.
Tog du an?

3 Comments:

Blogger Rållserau said...

Stakkar! Jeg hadde blitt gal hvis tv'en ikke virket!

tor. juli 19, 11:50:00 a.m. 2007  
Anonymous Anonym said...

Precis som när vi debatterade Facebook så har teknologiska framsteg i vår vardag alltid gjort att man umgåtts mindre med människor.

Man hör folk klaga på hur lite tid de har, men de kan rabbla varenda reklamfilm som gått på tv.

tor. juli 19, 12:30:00 p.m. 2007  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Takk for omtanken. Nå har det seg sånn at min tilkommende rotet fram en gammel tv som jeg trodde vi kasta da vi kjøpte den nye, i 2003! Endelig en belønning for at vi aldri kvitter oss med gammalt skrot!

tor. juli 19, 01:55:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home