tirsdag, juni 16, 2009

Baby, baby

Jeg vil anbefale alle nysgjerrige mennesker å gå til innkjøp av babycall, da dette er utmerket avlyttingsutstyr. På vår babycall kan du ikke bare høre om Frekkesen junior gråter - du kan også høre samtaler ført av forbipasserende. I tillegg kan du akkurat nå høre at mister Frekkesen spiller på Barbie-synthen som han kjøpte til henne i London, med rytmeboksen på og altting. Jeg tviler på at det er særlig søvndyssende. Hva svigers kan høre i babycallen når vi har glemt å slå den av vil jeg helst ikke tenke på.

4 Comments:

Blogger Bergljot said...

Ha ha! Er det så my action, da?

ons. juni 17, 10:55:00 a.m. 2009  
Blogger Fru Døscher said...

http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article469595.ece

Det håper jeg for Frekkesens skyld.

Har du sånn babycall som husmus har? Med video? Hoho. Tenker meg at okka by har fått et nytt underholdningsmoment (hvis det er et ord).

tor. juni 18, 09:57:00 a.m. 2009  
Blogger Madame Mim said...

Det er bae å gjøre mine til slett spill.

tir. juni 23, 11:41:00 p.m. 2009  
Blogger paaskeharen said...

Nei, nå syns eg faen døtte meg at du kan blogga litt.

fre. juni 26, 09:39:00 a.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home