torsdag, juni 11, 2009

Nødt eller sannhet

I dag har jeg tatt avskjed med drømmejobben og verdens beste kollegaer. De sa pene ting om meg, at de har lært mye av meg og at jeg inspirerer dem. Jeg gråt. Men før eller senere skal jeg ha en givende lederstilling igjen, og da skal jeg ta i bruk ny metodikk. Oppgavene skal fordeles med Flasketuten peker på, og teambuilding skal skje med øvelser som Nødt eller sannhet, og Gå ut og spis grønne erter.  Alle skal ta tran sammen om morgenen - dette er et mye billigere tiltak enn trening i arbeidstiden, og vil minimere sykefraværet, på fredagene skyller vi tennene i fluor. I steden for HMS-kallender skal vi henge opp en PMS-kalender, og slik skal vi ivareta trivselen og sikkerheten til de ansatte. Vår mediestrategi skal gå ut på å synliggjøre oss i viktige budstikker som Norsk Barneblad og Lykkesmeden. De ansatte plukkes ut etter audition, russedrakter er egnet arbeidsuniform da bedriften benytter seg av russekort i stedenfor visittkort.  Hva vi skal produsere? Det vet jeg ikke. Pølsevev og snikksnakk, kanskje? (MAO: ikke ulikt det jeg bedriver i dag.)

1 Comments:

Blogger Neglecta said...

Slett ikke dumt, slett ikke dumt. Det hørtes ut som en fristende arbeidsplass. =o)

fre. juni 12, 01:10:00 a.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home