fredag, juli 17, 2009

Sommertanker


Alt går så sakte om sommeren. Hodet mitt også. Jeg vurderte et øyeblikk om jeg skulle kjøre tv-stasjonenes versjon av sommerunderholdning - reprise - hele sommeren. For eksempel kunne jeg tatt fra teksten fra 2006 der Kostas med stolthet fortalte at han hadde dyr i håret. Men jeg vet ikke, jeg. Repriseblogg? Kjedelig.
Herr Frekkesen - som kom hjem med røde roser og gavekort på hudpleie og massasje i går - foreslo at jeg skulle blogge om Bulla Brekar, men det er for opplagt. Vi er dessuten litt uenige om hvordan det stiller seg med Brekar. Jeg mener at de slemme journalistene har lurt ham. Snille Brekar driver ikke med Jihad og denslags nonsens. Så ser jeg på vg nett at noen har skutt på Tour de France- syklistene med luftgevær, og tenker at det er på tide at de hekkans trøkamelrytterne får seg noen kuler i rævva. Tidligere i dag har jeg tenkt på at det er rart at de kriminelle, som må stjæle for å finansiere dopet sitt, tar seg råd til å kjøpe så mange og store tatoveringer.Det er fint med sommer. Ha tid til å gå litt mer i dybden.

7 Comments:

Blogger Madame Mim said...

Send Bullaen tilbake til Irak! Han har jo en hel tropp med terrorister der som trenger lederen sin, I barmhjertighetens navn........

lør. juli 18, 07:21:00 p.m. 2009  
Blogger Bergljot said...

Du kan godt skrive om lusa, hvis du vil. Jeg er ikke hårsår. Og så skal jeg skrive om dere når dere får lus når F begynner i barnehage og får hår:-)

man. juli 20, 10:22:00 a.m. 2009  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Det er en av fordelene ved å ikke ha hår, antakeligvis. Null lus. Jeg kan skrive om fotsopp og neglesopp, hvis det gjør deg i bedre humør?

man. juli 20, 11:06:00 a.m. 2009  
Blogger Bergljot said...

Jeg er i strålende humør:-) Men skriv gjerne om sopp. Kostas, som er litt opsternasig for tiden, meddelte i går at han ikke ville tørke seg mellom tærne for da kom det sopp og den kunne han spise seinere. Så det så. Moahahaha. Urk.

man. juli 20, 02:11:00 p.m. 2009  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Kostas må gjerne smake på beina mine, så tipper jeg han kommer på bedre tanker:(

man. juli 20, 07:32:00 p.m. 2009  
Blogger Fru Døscher said...

Hva er dette hatet mot syklister? Jeg syns det er litt moro når disse beinranglene faktisk er tjukkere enn HerrD (høyde og vekt på jernmennene blir jo ofte vist). Ser man ikke det heltemodige i å ofre tid, svette, blod, tårer og mange timer, for å oppnå ære og berømmelse? Nå ser vi bort fra at noen har blod a la tjære.

Lenge leve tour de france. Burde kanskje blogge om det selv, i stedet for å skrive så lange kommentarer.

man. juli 20, 10:45:00 p.m. 2009  
Blogger paaskeharen said...

Åheiåheiåheiåhå

fre. juli 24, 08:12:00 a.m. 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home