onsdag, august 02, 2006

Dreit Dua? Drep Den!


Mini Jakobsen er en liten og irriterende mann. Luftas Baron.
Duer er luftas rotter. Duene suser rundt i Stavanger sentrum med intet bedre å gjøre enn å skite folk i hodet og spise pommefrittes utenfor Mc Donalds. Hva er det egentlig de vil, disse duene? Og er det noen som egentlig liker dem? Jeg mener, bortsett fra rullatormafian som byr på toukergammal kneip og bidrar til at bestanden bare øker, selv når Mac Donalds er stengt på grunn av besøk fra mattilsynet eller konkurser? Neste 1. mai skal min parole være "Dreit Dua? Drep Den!"

4 Comments:

Blogger Rållserau said...

Ja, de er ganske så vemmelige. Men jeg synes bittelitt synd på dem også. Særlig de mest skabbete duene som halter og mangler duetær. Jeg må innrømme at jeg synes mange psykisk utviklingshemmede er ekle også, men de har jo like stor rett til å leve osm oss andre.

ons. aug. 02, 09:56:00 a.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

luftens rotter. Fk-duene er verre enn by-duene.

ons. aug. 02, 10:25:00 a.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

hva faen er dette? 'De døøødes blogg?' Updates, bitte!

tir. aug. 08, 08:16:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Jess! Skulle akkurat til å si det: Entertain us!

tir. aug. 08, 11:33:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home