tirsdag, juli 25, 2006

Samme hva du kaller den...

Gulroten Turboen Drillen Agurken Batongen
Stangen Sneipen Fløyten Dikken Investor`n Håndtaket Stanga Joysticken Jernet Loffen
Lykkestaven Pilten Speider`n

Endelig - produktet vi alle har ventet på: intimsåpe for menn. "Samme hva du kaller den, bare du rengjør den ordentlig" sier Asan, som har truffet 12 menn som selv har nevnte kallenavn på Snoppen. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har blitt gjort oppmerksom på at menn trenger en egen såpe for å vaske seg nedentil, og er usikker på hvilke konsekvenser det kan få at alle klodens menn inntil i år har brukt andre rengjøringsremedier. Det må ha tatt lang tid for Asan å spore opp disse 12 mennene, for jeg har aldri møtt noen som kaller kjønnsorganet sitt for Fløyten. (I så fall må dette være et kallenavn menn bare bruker seg i mellom. Og med god grunn.) Takk for et godt produkt og en fin reklame, Asan! Selv om jeg er enig i at rengjøring er viktig er det imidlertid ikke det samme hva du kaller den! Pissen heter det!

2 Comments:

Blogger paaskeharen said...

'Å spela på skinnfløytå' er et lokalt uttrykk for oralsex, ellers er jeg forundret over at 'kølla' ikke hadde fått plass blant de nevnte kallenavnene. Markedet for manne-såper til pissen og omegn er neppe særlig stort. Men det sa jeg før om hudkremer spesielt tiltenkt menn også, og da tok jeg feil.Skulle ikke forundre meg om det en gang vil skje igjen

tir. juli 25, 04:39:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

"Hassan - for Kuk og Røfføl" Navn på intimsåpe for menn som ble diskutert da jeg bodde i Trondheim. Fint?

Forresten: Hvorfor heter det blowjob? Skal man egentlig blåse?

fre. juli 28, 04:14:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home