søndag, juli 09, 2006

En asfaltcowboy har kysset mitt spor

Blågging kan være terapi. Jeg har just returnert til storbyen etter en regnfull helg på landet. Jeg har sittet på med min 2 meter lange lillebror, og nytt musikalske perler fra Dr. Hook, Lasse Stefans, Åsmund Omli-band (som jeg digger litt i det skjulte) og Scooter. Min bror er en del av det beryktede trailermiljøet på jæren, og etter en time på tomannshånd med ham har jeg fått dreisen på trailersjargongen - en spaghettirakett er en Ferrari, og Fuck You and the Horse you came on taler vel for seg selv. Etter den siste ukas oppslag i Dagbladet passer det seg egentlig ikke at noen fra mitt hjemsted benytter seg av sistnevnte uttrykk. Her vil jeg få skyte inn at dyresexhistorien kun var oppspinn, mannen som plutselig ble observert på tunet sto bak hesten, men det har ikke vært seksuelt samkvem mellom de to. Dette hevder lensmann Birger Haugvaldstad. Min sjønne lillebror liker ikke at jeg kødder med trailersjåførstanden. Men det burde du vite bruttern: det er som bensin på gåsa for meg!!! På tide å kaste leopardtangaen som ligger i hanskerommet på bilen din???

8 Comments:

Blogger paaskeharen said...

Har han en trailer-tanga i hanskerummet? HAHAHAHA!

man. juli 10, 10:02:00 a.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Ups, glemte å ta den med! Det skjedde ingenting, altså!!!

man. juli 10, 10:05:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Har ikke en trailer tanga i hanskerommet nej. Var nok ikke alt som stod der som hadde like stor sammenheng med virkeligheten men!
Eg e glae i deg fordeom

man. juli 10, 11:32:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Egentlig synes jeg det er mer graverende at han har Scooter på spillelista. Men hva var det som lå i hanskerummet da? Dette må vi til bunns i.

tir. juli 11, 07:49:00 a.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Lillebror på 2 meter: hva var det som lå i hanskerommet da? Jeg blir ikke fornermet om du retter på meg, for jeg har en særdeles selektiv hukommelse. Og for å bøte på det faktum at jeg glemmer så mye finner jeg i tillegg på en del. Jeg digger deg!

tir. juli 11, 08:05:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Det er jo tydelig at mine eldre søsken med venner har ganske fine dager siden de kan sidda her å vasa me detta her mitt i arbeidstida. I hanskerommet på min Volvo Stasjonsvogn(!!!) ligger en leopard tanga(type jente) Hvis noen lurte. Den er til spesielle anledninger.. hehe .. Å på min spilleliste ligger alt fra aqua til tristania.. Kan si at eg hørre på litt forsjellig ;)

tir. juli 11, 10:19:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

http://dbergoy.spaces.msn.com/PersonalSpace.aspx?_c01_memberprofiletile=showdefault&_c=memberprofiletile

tir. juli 11, 10:25:00 p.m. 2006  
Blogger Asfaltcowboyen said...

Fordtår at dette blågge greiene e in nå , så då heiv eg meg ligasågreit på eg og! SÅ då e de bare å legga meg og te på denna fæla linkelistå dåkkar!

tir. juli 11, 10:32:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home