onsdag, juli 05, 2006

Se opp for rovgjedder!


VG-nett har prioriteringene sine i orden. Headlineren deres er i dag at Kenneth (17) har blitt angrepet av en rovgjedde. Den bet ham i foten, og Kenneth måtte få fotbladet bandasjert og ta pencilin etterpå. Nå kan Kenneth trø på foten igjen, prognosene er særdeles gode. Lenger nede står det om Nord Koreas rakettoppskyting. USA kaller oppskytingen en ren provokasjon, selv syns jeg at USA etterhvert er en ren provokasjon.

Da jeg satt og humret over layouten på VG-nett slo det meg at jeg faktisk er mer redd for rovgjedder enn for raktettoppskytinger. Hva skal det bli av denne verden?

Andre ting jeg er redd for: tannlegen, kreft, det norske folks begeistring for FRP, at noen jeg bryr meg om skal få det vondt, ensomhet, huggorm, å føde, min egen uvitenhet, å våkne opp etter ferdiglevd liv med vissheten om at jeg ikke har brukt mulighetene jeg har fått.

1 Comments:

Blogger Tom Degan said...

Dear Marihona,
Thank you for your contribution to "the Daily Rant". While I agree with you that, in terms of deeds, it is unfair to compare the Bush the Neo-cons to that of Hitler and the Nazis. But with repect to their use (and misuse) of propaganda, the similarities are real and profound.
All the best,
Tom Degan
Goshen, NY

ons. juli 05, 01:48:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home