tirsdag, juni 27, 2006

Ha det bra, Portugal!

Aa glede seg paa andres vegne er en dyd jeg ikke er velsignet med. Avreisedagen i Portugal, og vaeret er nydelig!

Vi hadde nok en bra bydag i gaar, i et litt smaashabby stroek av Lisboa som heter Bairro Alto. Her ligger det masse smaa og anderledes butikker, mye vintage og 50/talls, tegneseriesjapper ol. Dersom du skal til Portugal syns jeg du skal ta deg en tur til Rua Do Norte og Rua da Rosa, der Agencia 117, Funk, MaoMaoShop, ElDorado og andre kule butikker ligger. Jeg kjoepte meg nok en groenn vintagekjole, men ikke av det eksklusive slaget, noen oerredobber, et par lilla plysjsolbriller (som jeg sikkert aldri kommer til aa gaa med) og en Golabag.

Jeg bryr meg ikke om at Raalserau tror at jeg har blitt lurt, for om litt kan hun jo komme og bivaane meg i kjolen. Tror Rolserauaa at jeg ikke er i stand til aa bli bestis med en doedskul Vintagedame?
Figo rule! Naa reiser vi hjem.

4 Comments:

Blogger paaskeharen said...

Hva fan? Er dette blitt en
moteblogg nå? Lurer forresten på om det går an å kjøpe ei skjorte som koster skjorta? det gjør det nok. Personlig fant jeg Lisboa litt kjedelig. Men det er kanskje fordi jeg ikke er så hip som karihøna. Roskiiiildeeee!!!!!

tir. juni 27, 01:17:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Jeg tror du evner å bli bestis med hvem som helst for du er så kul. Jeg skulle bare egle deg litt. Marihøna rules! Og Fido!

tir. juni 27, 01:41:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

...Men blir du ikke bare bittelitt mistenksom når så mye liksom bare plutselig stemmer og up and coming designere og tjo og hei..? Hmmm...

tir. juni 27, 02:01:00 p.m. 2006  
Blogger Midnite said...

Hmmm du hadde jo noen gode råd :-)

Hadde ikke tenkt på det stedet på mange år og skal faktisk være i området om 6 dager, så jeg må nok innom.

Men jeg ville skrive ett par ord til deg i forbindelse med det du skrev i bloggen min. Takker for meldingen forresten, da det alltid er hyggelig med kommentarer til det jeg skriver.

Jeg lurte bare på følgende:
Hvordan mener du at jeg tar en offerrolle i det jeg skriver til ombudet og om menn og samfunnet?
Jeg spør for det var absolutt ikke meningen og vil gjerne høre hva jeg misset på?
For det jeg prøver på er å få folk til å innse at en far er like viktig som mor og omvendt, og bør behandles deretter med 100 % like rettigheter. (det er vel ikke feil?)

At jeg har førstehånds erfaring og jobber med dette i fritiden min, er grunnen til at jeg skrev litt om min bakgrunn, ikke for sympati *S*

Hilsen -R-

tir. juli 04, 12:28:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home