tirsdag, august 15, 2006

The Kelly-family


Jeg har fri i dag, hvilket er ensbetydende med God morgen Norge på TV2. Normalt finner jeg programmet svært beroligende, men i dag kjente jeg at blodtrykket steig flere hakk. Ett av de ni barna i den gyselige Kelly-family har gått solo! Mor Kelly skal ha bedt familien love henne å holde fram med musikken da hun lå på dødsleiet i 1982. Jeg spør meg om hvilke motiver hun hadde for dette. Straffe verden? Straffe de stakkars ungene? Straffe Gud? Angelo, som solistsønnen selvsagt heter, har så langt jeg kan bedømme like mye sjarm som en vedkubbe (men er mindre anvendelig). Vokalferdighetene er de samme som i de tider han og resten av gjengen sov nakne sammen under en sauefell. Han breker. Det musikalske landskapet han beveger seg i er rene sviskekompotten. Å ja da - dette kommer til å gå rett hjem hos norske platekjøpere. Enjoy!

I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was chasing butterflies
Till the sunrise broke my eyes
Tonight the sky has glued my eyes
Cause what they see's an angel hive
I've got to touch that magic sky
And greet the Angels in their hive
Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you
And all the sweet honey from abouve
Pour it all over me sweet love
And while you're flying around my head
Your honey kissed keep me fed
I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish I'd never opened my eyes
Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you
But there's danger in the air
Tryin' so hard to be unfair
Danger's in the air
Tryin' so hard to give us a scare
But we're not afraid
Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you
Wish I were you
Oh I wish I were you

4 Comments:

Blogger paaskeharen said...

Jeg kjenner tre brødre som flere ganger i ungdomstiden ble forvekslet med nevnte familie. Hehe.

tir. aug. 15, 11:36:00 a.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Jeg kjenner en som er vokst opp i en familie der foreldrene hennes sendte henne opp på en scene da hun var seks for å synge Lille Grethe-sanger og Lys og varme. Det var nemlig meg.

tir. aug. 15, 12:06:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Sånn er barnestjerne-livet.

tir. aug. 15, 01:10:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Hvorfor var det ingen som så noe barnestjernepotensiale i meg?

tir. aug. 15, 04:23:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home