torsdag, august 17, 2006

Kløft er tøft











Jeg og to mannlige kollegaer, Torgrim og Svein, diskuterte nylig hvor slutty en kvinnelig sosialarbeider kan kle seg på jobb uten at det blir upassende. På et tidspunkt svarte de i kor "kløft er tøft!".

Jeg syns det er noe merkelig med menn som blir sosialarbeidere. Det finnes to typer av slike menn:
a) dame med utovertiss: den myke følsomme mannen, som av en eller annen grunn har fått alle typiske kvinneegenskaper. Nettopp på grunn av dette blir de superstjerner i bransjen. (Oi - en mann som kan lytte!? Så fantastisk!)
b) testosteronmannen: driver med kampsport og er kraftig bygget. (Noe jeg antar at har sammenheng med mindreverdighetskomplekser av en eller annen art, som for eksempel liten penis. Husk: de gutta som boler på helsestudio er stort sett gutter som føler seg små, som har opplevd overgrep/ vært utrygge i barndommen)
Det merkverdige er at om lag 85% av alle mannlige sosialarbeidere er skinna på hodet, pga tidlig håravfall. Dette gjelder både type a og b.

Egentlig skulle dette handle om pupper, ikke sosialarbeidere. Hva er det egentlig som er pent med store pupper? Jeg skjønner det ikke. Pupper består av fett og melkekjertler og er designet for å fore småbarn. Pupper er oppskrytt.

6 Comments:

Blogger paaskeharen said...

Nå sparker du nedover igjen, eller bortover. Eller noe. Hønepøne.

tor. aug. 17, 01:55:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal med blogg dersom jeg ikke kan sparke noen vei!?

lør. aug. 19, 11:44:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Kløft er bra!
Pent å se på , som man får lyst å ta på! hehe

søn. aug. 20, 02:48:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Herrre guuuuud! Jeg er så glad for at guds gave til kvinnen har sjekket inn på akkurat min blogg! Jeg trodde lenge at du var en myte!?

søn. aug. 20, 05:42:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Spør om han går på batterier.

søn. aug. 20, 06:19:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Går du på batterier?

søn. aug. 20, 06:24:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home