tirsdag, september 26, 2006

10 jenter jeg ville hatt med til en øde øy


Først vil jeg understreke at jeg aller helst ville hatt men en mann, jeg ser for meg at det hadde blitt mest harmonisk. Dersom jeg måtte velge ville jeg imidlertid reist med en eller flere av disse:

Kronprinsesse Mette Marit
Anne Kath Hærland
Mor
Anette Sagen
Kristin Halvorsen
Sossen Krogh
Rose Marie Køhn
Samantha
Nicole Kidman (hvis det ikke fantes speil der)
Anne Grosvold

Disse ville jeg IKKE hatt med meg:
Aylar Lie
Pia Haraldsen
Marion Ravn
Shania Twain
Siv Jensen
Dorthe Skappel
Åsne Seierstad
Hilde Hummelvoll
Anne Kalvig
Anne B Ragde

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg er forsåvidt enig med deg her, spesielt mht intellektuell tyngde. MEN, Mette marit? og ikke minst Rose-Marie? Hvem er Rose-Marie?:) Bare tuller, det var en fornuftig liste dette.

ons. sep. 27, 10:11:00 a.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Mette Marit og jeg er bødds, heng med videre for en egen post til ære for mette marit. Jeg finner ikke bloggen din lenger, kan du skrive inn adressen en gang til slik at jeg kan linke deg?

ons. sep. 27, 12:01:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

http://www.vgb.no/9251/

Her er bloggen min:)

ons. sep. 27, 12:42:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

*smigra*

ons. sep. 27, 09:17:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

...men eg sparar mine begeistringar for Anne Cath.

ons. sep. 27, 09:18:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Jeg ville nok byttet ut Mette-Marit, Anette Sagen og Kristin Halvorsen med Emily Browning, Lucy Hockings og Valgerd S. Haugland...

Hva har du for øvrig imot Anne B. Ragde?

søn. okt. 01, 07:07:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Anne B Ragde er skikkelig vulgær! Hun er grusom. Mette Marit MÅ med, hun kunne vært en av mine beste venninner. Når det gjelder Valgerd så.... hvis det er lenge til neste post så er det fordi jeg har fått oppkast i tastaturet...

søn. okt. 01, 09:39:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Men vi kan fremdeles kaste Kristin Halvorsen på (Anette) Sagen - og slenge inn Lucy Hockings og Browning..?

Nå har jeg strengt tatt bare lest to av Ragde's bøker, og har svært lite kjennskap til henne som person, men èn av de bøkene jeg har lest var i flere år min favorittbok - og er også den boken jeg har lest desidert flest ganger...

Märte-Mærit... Hm. Er ikke hun litt sånn... Erhm... Amøbe-ish?

søn. okt. 01, 10:24:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Mette Marit er dritkul bare du blir kjent med henne, men som representant for kongehuset kan hun ikke være så direkte og kul som hun vil. Når det gjelder Ragde så har jeg ironisk nok ikke lest noen av bøkene hennes, jeg har bare lest intervjuer av henne i dameblader. Denne erkjennelsen gjør at jeg vurderer å dumpe den intellektuelle eliten og heller gå for noen i min egen liga. Damebladlesende, røykende synsere. Sukk.
Når det gjelder dine forslag om endringer så må jeg bare få understreke at du som mann og menneske ikke får bli med likevel - for da hadde det jo ikke vært en øde øy...

tir. okt. 03, 07:01:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Hm...ser at jeg ikke står på den øverste lista di, ja...

Men godt jeg ikke står på den nederste heller!!!

Men er usikker på om jeg egentlig ville vært med deg på den øya di, med mindre det følger med et årsforbruk av sigaretter (til deg) og ditto ørepropper (til meg)...

tir. okt. 17, 11:07:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home