fredag, september 22, 2006

Blush og blå puder


Lenge siden jeg har hatt tid til å dele mine synspunkter med dere. Jeg antar at det har vært en kjedelig uke for dere alle sammen, men nå er jeg tilbake.
Jeg har latt meg fascinere av Venezuela sin president, som har tillatt seg å sammenligne Mr Blush med både Diablo (djevelen) og John Wayne (cowboyen). Først ristet jeg på hodet og tenkte - snakker meg om useriøs politiker. Dernest slo det meg at vi burde langsjemmes i dette landet. Vi sitter og ser på at rotta invaderer verden, mens vi mumler noe om at vi ville foretrukket en annen løsning. Hva i helvete er det vi er så redde for? På vegne av det dorske folk vil jeg herved si til resten av verden: Blush er et rasshøl. Så det.
Vi får håpe på at de kommende generasjoner kan få verden på rett spor igjen. Apropos det - i går satt jeg sammen med 25 trettenåringer for å fortelle dem om hva bedriften min har å tilby dem. Etter 28 sekunders innledning rakk en liten pjokk opp hånda og sa:
- duhu - e du trøtte i dag?
-nei, kossen det?
- du har sånne blåe puder onna auene.
Hvorfor kaver jeg på for å hjelpe disse krapylene? Hva har de noensinne gjort for meg? Den dagen jeg trenger hjelp til å fiske gebisset mitt fram under gamlehjemssenga er jeg sikker på at min venn fra 8b hover inn store penger som medieanalytiker, og gir en god f i om en avdanka sosialarbeider må tygge tacosen sin med bare gummene.

Ut over dette henstiller jeg til tålmodighet. Det kommer mer.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

"..tygge tacosen sin med bare gummene.." Hehe...

lør. sep. 23, 02:51:00 a.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Jeg har faktisk vært innom bloggen din massevis av ganger, og irritert meg over at du ikke hadde skrevet noe. Så nå ble jeg glad, hurra! Jeg er ellers helt enig i pudding-analysen av Norges holdning til USA. Men jeg er litt irritert for at Bush blir sett på som årsaken til elendigheten, hele tiden. Jeg synes det er litt mange som er stygge med ham. Men politikken hans er jo ganske koko.

lør. sep. 23, 11:37:00 a.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg er for så vidt enig med deg, men det er jo Bush som fronter alt da. Jeg er på et vis mer bekvem med å tenke at det er Bush sin feil, for tanken på at det er et digert apparat som står bak denne politikken er mye skumlere.

lør. sep. 23, 12:44:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Eg blei også veldig glad når eg såg at du endelig hadde skrive på bloggen din! Hurra! fra meg og!

lør. sep. 23, 05:47:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home