onsdag, august 23, 2006

Hormoner


En venninne av meg delte bad og kjøkken med to andre studenter i 1996. Den ene både brukte og solgte hasj, han var ordentlig tynn, hadde pistrete hår og var sånn passe blass i blikket. Tror ikke han kan ha vært noe særlig høyere enn 1,55m. I tillegg snakket han bergensk. Den andre var sånn kjernesunn type fra østlandet. Da venninna mi ble skikkelig sjuk viste hasjeren nye sider av seg sjøl, han stakk huet inn både titt og ofte, og var oppriktig opptatt av hennes helbred. Den femte dagen kom han inn på rommet hennes med en krukke under armen - "Helga, dætte går ikkje længer. No MÅ du begynne å ta nåkken medisiner!". Den feberhete, snørrete studinen ble litt skeptisk i førstningen, men ble lettet da hun så at krukka var full av kapsler med nattlysolje. Da hun takket for bidraget og sa det var fint at han hadde tilgang på naturmedisin mot PMS, svarte han "Ka fakerten? Disse har eg stjålet av min mor og solgt til venner og kjente for 150kroner per stykk!" Helga fikk hele krukka.
Hvorfor kom jeg på dette nå? Jeg er hormonell. Jeg griner av Mette-Marit-dokumentar og rekker fingern mot pensjonister som bruker for lang tid over gangfeltet. Dersom noen eier ei krukke med nattlysolje er det bare å komme til Moviksveien 7 ASAP.

4 Comments:

Blogger Rållserau said...

A farmer in the dell/
a farmer in the dell/
Hey ho the merrio og jeg er hormonell

tor. aug. 24, 10:05:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Nu dansar vi polka hormonell:
Hormonell, hormonell å va polkan gjør mej sel, hei!

fre. aug. 25, 01:30:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Hor hor hor, hor hormonella life (dididiiididi)
Hor hor hor, hor hormonella life
(dididiiididi)

fre. aug. 25, 01:32:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Takk for oppmuntringen.

fre. aug. 25, 04:29:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home