tirsdag, august 29, 2006

Bruk gummi


Endelig kom regnet og høsten, med tillatelse til å kle seg i gummistøvler. Da jeg kjøpte støvler, i forifjor, valgte jeg meg et par i størrelse 41. Ilse Jacobsen-støvler var så poppis på den tiden at jeg alternativt måtte ha ventet i to måneder for å få tak i rett størrelse. Da jeg kom på jobb ikledd støvlene sa min tidligere kollega Edvard: "Frk Frekkesen - du har jævla sjokke anklar!". Jeg gjorde ham oppmerksom på at alle får tjukke ankler i gummistøvler, men han svarte bare "nei Frk Frekkesen - du HAR sjokke anklar". Hva skal man gjøre med slikt? Jeg tror kanskje at han hadde et horn i siden til meg etter at jeg ved et uhell kom til å sette ut et rykte blant byens ungdommer om at Edvard brukte sminke.

3 Comments:

Blogger Berenike said...

En mycket rolig text. Väntar med spänning på fler inlägg.

tir. aug. 29, 12:35:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Hurra! En ny leser på bloggen min!!!!

ons. aug. 30, 04:08:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

you lucky, lucky bastard.

ons. aug. 30, 05:01:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home