lørdag, august 26, 2006

Dakar liten Gamsten


Det er helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre, vi er mennesker med følelser vi også Dette sier Morten Gamst Pedersen til Dagbladet i ren fortvilelse over at noen har tillatt seg å bruke navnet hans i homoerotiske noveller på internett. Hva kan man forvente seg når man lar seg avbilde halvnaken og innsmurt i babyoil i alle landets ungpikeblader? Hva trodde Gamsten at unge homofile menn leser? "Jakt og fiske"? Det er rett nok betryggende å høre at Gamsten omtaler seg selv som bare et menneske, og i tillegg et menneske med følelser. Likevel tenker jeg - hvor ille kan det være? "Jeg har sneket meg inn i garderobeanlegget på Ullevåll, og der - omgitt av damp- står Morten, med en kjempestor og errigert ****. Etc etc etc etc" Hadde Gamsten vært like lei seg dersom det var jeg som hadde skrevet dette på bloggen min? Er det homobiten i HOMOerotisk som plager ham mest? Det kan da ikke komme som et sjokk at noen mistenker Kristoffer Hæstad og Morten Gamst Pedersen for å være bøge etter de pinlige opptrednene sammen med Kvisvik og DosSantos i fotball-boybandet "The Players"? Dersom jeg hadde tjent millionvis på noe så hjernedødt som å spille fotball måtte folk gjerne bruke navnet mitt til hva det skulle være. Kjære homofile venner over det ganske land: enjoy!

6 Comments:

Blogger Rållserau said...

Hva het det bladet?

søn. aug. 27, 12:28:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Godt skrevet! Strever man alt man kan for å bli oppfattet som et sexsymbol, så får man nesten regne med at noen kan finne på å bruke navnet ens i en sex-historie. Ingenting å sutre for - langt verre ting skjer her på jorda - hvert eneste sekund. Du er skjønn!

søn. aug. 27, 09:33:00 a.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Det var ikke et blad, men noen internettsider som man i tillegg måtte ha passord for å komme inn på. Vær hilset Judge Fred - du er også finfin!

søn. aug. 27, 10:37:00 a.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Hva er passordet?

søn. aug. 27, 08:42:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Ikke veit jeg. Jeg har bare lest om det i avisa. Sitter du hjemme i den røde neglisjeen, tirret til bristepunktet over tanken på Gamstens deltakelse i homosex?
Takk for at du slenger innom bloggen min forresten, du er visst min eneste faste leser.

søn. aug. 27, 09:23:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Homoerotikk er minst like bra som skjeggstubb. Du har den morsomste bloggen jeg vet.

man. aug. 28, 12:26:00 a.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home