torsdag, september 14, 2006

reisebrev fra Italien

Hei gode venner, her sitter jeg paa en spillebule i Rimini, Italia, og blogger i oelrus. Jeg har vaert borte hjemmefra i en uke, og de mest spennende tingene som har skjedd er foelgende:
° Jeg har vaert paa stranda hvaer dag
° Har spist Pizza Margerhita til loensj
° Har blitt brent av en brennmanet
° Droemte natt til mandag at jeg hadde tatt meg en elsker, og det var Tom Nordlie!!! og saa, naar jeg sjekket aftebladet sine nettsider i dag viste det seg at han skal trene Viking framover. Hva kan dette bety?
° Har lest Babylon Badlands av Levi Henriksen - kul bok!
° Fredriksen har fridd! Vi gifter oss neste sommer! Hei hvor det gaar!

6 Comments:

Blogger Rållserau said...

Gratulerer masse!! Go Fredriksen! Ha det kjekt videre, snuppa.

tor. sep. 14, 05:45:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Hekkan, giftemål og greier:)Gratulerer!

Kan jeg anbefale en tur (dagstur) til Urbino? Meget fin liten by med et fantastisk kunstmuseum som er ca. en times kjøretur innover i landet fra dere?

fre. sep. 15, 07:48:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Liker overgangen mellom "Brent av brennmanet" og "Fredriksen Fridde" (See what I did with the words, there..? Akkurat som VG...)

fre. sep. 15, 03:17:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Grattis smattis!

fre. sep. 15, 03:39:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Hejsan!

Först och främst - grattis till nyheten om giftemålet. Förmodligen kommer du alltid att minnas den dagen då du satt och skrev om det i din blogg... hahaha.

Hinner du med ytterligare små utflykter innan du åker från trakten, så tycker jag att du ska åka till Parma, om du inte redan varit där. Det är den vackraste stad jag någonsin sett.

tor. sep. 21, 07:00:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Åh, ska sei!! Gifta deg ja... Det va litt vel "rektigt" te deg å ver... Ska vel flytta te Egersund og då snart og få 2,4 ungar og bikkja og sånt!?!

Gratla uansett, beibi!!

tir. okt. 17, 11:13:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home