fredag, september 08, 2006

Ape-streker


I dag fortalte min kollega Svein en historie midt i lønsjen - så motbydelig og pinlig at selv jeg er usikker på hvorvidt det går an å gjenfortelle den. Historien (som kan være en vandrehistorie, skjønt jeg tviler fordi Svein sverger på å ha vært til stede) begynner som følger:
Svein: noen eg kjenner drev jo og knullet rundt begge to, og da hon va gravid og fødte så viste det seg at det kåmm ut en liten brun en med krus, kompisen min reiste te USA etterpå
Charlene: Du e jo passe domme åg hvis du har hatt deg me ein neger og så blir du gravide og så seie dukje te typen at det kanskje ikkje e hans!
Frk. Frekkesen: ka då - hu kan jo ha pultronnt me 19 andre, korav alle di andre va kvide, og kor stor sjans va det egentlig då for at ongen sko bli brune?
Svein: Men drit i det - han samme fyren vet du, faen, eg glømmer ikkje et nachspiel eg va på heme hos han, vi va så jævli full`! Åg så hadde han en ape såm sprang runnt i leiligheten...
Frk. Frekkesen: Han haddekje tilfeldigvis ein prikkete hest og røe fletter og?
Svein: Nei hør då - og så sovna kompisen min, og apen dreiv og føk runnt vet du, satan det va komisk!
Frk Frekkesen og Charlene hever øyenbrynene megetsigende mot hverandre
Svein Og så vet du - så begynnte den jævla apen å jokke inn det ene neseboret hannes - og han våknet ikkje vet du - og ingen av oss løftet en jævla finger for å få den jævla apen te å slutte! Og den jævla apen hållt på te han va tilfredsstillt.

Taushet.

Frk. Frekkesen: Eg går å tar ein røyg, eg.

7 Comments:

Blogger marcus said...

Såg nu att du hade kommenterat :) tack för den ;) Va trevligt att en norsk hade läst den ^^ För du är väl norsk ?

lør. sep. 09, 11:30:00 a.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Naturfaglærer Lune Fræs fortalte en gang om en undulat som fløy inn i stearinlyset, og han og kompisene måtte fange den og stappe den oppi et glass med øl for å slukke den.

søn. sep. 10, 10:34:00 a.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Den saken med apen er hentet fra Stavangertrilogien av Arild Rein. Gir absolutt ordet 'apestreker' et nytt innhold.

man. sep. 11, 07:31:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Kul historie, selv om det viser seg at den ikke er sann...

man. sep. 11, 12:23:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Det KAN jo hende at Rein har hentet sin historie fra virkeligheten, og at denne kjenningen av lillesøster faktisk HAR deltatt i disse obskuritetene. I så fall er jeg litt imponert. Og litt skremt. It's a jungle out there.

man. sep. 11, 08:27:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Hei paa dere, Svein har levd et relativt roefft liv, saa det skulle fanden ikke forundre meg om han var til stede. Og dersom han ikke var det: hvem gidder aa lyve om slikt?

tor. sep. 14, 03:35:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Forresten hadde en naer bekjent en undulat som masturberte oppetter fingeren hennes. Usj.

tor. sep. 14, 04:05:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home