torsdag, september 28, 2006

25 menn med gratisbillett til den øde øya


Fredriksen, Brad Pitt, Orlando Bloom, Sivert Høyem, Gøran Sørloth, Luis Figo, Christian Ronaldo, Arne Ness sr, Berge Furre, Jonas Gahr Støre, Trond Espen Seim, Prince William, Nick Hornby, Matt Damon, Andreas Thorkildsen, Jack Johnson, Kronprins Håkon Magnus, Erik Thorstvedt, Dagfinn Lyngbø, Øyvind Mund, Dennis Storhøi, Erik Soler, Robbie Williams, Kåre Willock, Reitan

Og disse vill jeg også sendt til en øde øy, men uten å bli med selv:
Andreas Drarvik, Morten Harket, Karl I Hagen, Ari Behn,Trygve Hegnar, Kjartan Salvesen, Sven O. Høiby, Tor Erling Staff, Kjetil Rekdal, Pave Ratzinger (Benedict XVI)

8 Comments:

Blogger Berenike said...

Mmm, skulle kunna tänka mig dela en öde ö med några av de också...

tor. sep. 28, 04:04:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Hallo? Hvilke behov trenger man først og fremst å få dekket på en øde øy? Ser du for deg at man skylles opp på land etter en flystyrt i Stillehavet og det første man tenker på er å bolle i sanden med Legolas, diskutere Norges utvikling etter 1814 eller synge Rosenborgsangen? Hva med å ta med seg en eller annen som faktisk kan skape ild eller skaffe mat? Nei, vet du hva - ta med deg Tore Torell, så kan han dra alt sammen opp av hatten sin.

tor. sep. 28, 08:23:00 p.m. 2006  
Blogger paaskeharen said...

Det JEG finner merkelig med denne, og de foregående postene er følgende: Hvis man har bodd mer enn halve livet sitt på en øde øy- slik som frøken frekkesen- hva er det da som gjør at man (bevisst eller ubevisst) ønsker seg tilbake til en? selskap eller ikke selskap?

fre. sep. 29, 12:56:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Takk for tilbakemeldingene: for det første - Tore Torell kan du få til din egen øy, Rollsings. Da ville jeg heller hatt MacGyver til å ordne litt opp for meg, eller muligens Lars Monsen. Jeg har som Påskeharen sier vokst opp på en (nesten) øde øy, og jeg hadde jeg ingen innflytelse over hvem andre som bodde der. Som svært mange andre traumatiserte barn finner jeg opp min egen fantasitilværelse, for å bøte på smerten.

Hadde det forresten ikke vært fint om Tore Torell hadde blitt kjæreste med TOril Torlei, som presenterte været på tv2 før?

fre. sep. 29, 03:51:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Hahaha!

fre. sep. 29, 05:30:00 p.m. 2006  
Blogger skinke said...

http://skinke-howdareyou.blogspot.com/

Ny blogg!

fre. sep. 29, 05:50:00 p.m. 2006  
Blogger skinke said...

Yo,

Har du opplevd at bloggen ikke publiserer det siste innlegget ditt på forsiden, men bare i arkivet?

lør. sep. 30, 10:15:00 a.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Kunne tenkt meg et kamera med direkte fjernsynsoverføring fra øy nr. 2 å se på mens jeg ligger i armkroken til Robbie og slapper av etter nok en runde.... En runde rundt øya, altså...

tir. okt. 17, 11:04:00 p.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home