fredag, februar 16, 2007

Elg i solnedgang


Lokale tidsskrifter går harde tider i møte nå når Nokas-dommen endelig har falt. Hva skal de skrive om nå? Følgende artikkel fra dagens Skavanker aftenblad bringer bud om artige tider:
Abonner på elg! For 10 000 kroner kan du abonnere på en elg i ett år. Elgen selges ikke i løssalg, men er rede til å sende kontinuerlige signaler som avslører hvor den befinner seg. Dette vil imidlertid være en dårlig investering for håpefulle jegere, da det er lagt inn en forsinkelse.

For 9 999,- må du gjerne sette en GPS-sender på meg i ett år. Jeg kan ikke love at det blir spesielt spennende, men det bør da være hakket mer interessant enn å kjøpe elgsporing med delay.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tyvärr får jag meddela att du är blåst på de 9.999 kronorna.

Du har förmodligen en mobiltelefon. Den är oavsett om man vill det eller inte en GPS-sändare.

Dagarna då man kunde vara någonstans utan att någon kände till det, de är borta för alltid.

Tack för din kommentar på mitt inlägg.

søn. feb. 18, 01:37:00 a.m. 2007  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg mister mobilen min så ofte at det ikke er noe problem. I rettferdighetens navn syns jeg i det minste at man skal utstyre elgen med en hel mobiltelefon og ikke bare en gps-sender. Selv jeg ville abonnert på en elg dersom jeg kunne ringe den når som helst.

man. feb. 19, 05:03:00 p.m. 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home