fredag, november 17, 2006

Intervjuet



En av ulempene ved ikke å være kjendis er at jeg aldri blir oppringt av riksmediene for å besvare spørsmål som er latterlig uinteressante. Men hvis vi nå leker at bloggen min er Dagbladets lørdagsmagasin kan vi sjekke ut om jeg er bedre kjendis enn de ekte kjendisene. Dette forutsetter at innlegget vurderes opp mot det ekte Magasinet i morgen.

Altså

Har du det bra nå?
Ja nå har jeg det veldig bra!
Hvorfor?
Fordi jeg har vært på kafè med mine fantastiske venninner Shakira og Samantha i dag. Samantha er håndtverker, hun er blant annet genial med garn, og Shakira er musiker. Sammen skal vi tre lage vårt eget samfunn der alt skal handle om kunst, rødvin og vår felles udødelige sjel. På en rød velursofa skal Magne Furuholmen ligge naken med en drueklase foran skrotum, og han har lovet å kikke drømmende ut i lufta. Dette blir et getaway for bevisste kvinner.
Hva var det første du tenkte da du våknet i morges?
Hvem i helvete er det som er så frekke at de ringer og vekker meg så tidlig på morgenen? Det viste seg å være deg. Journalistidiot.
Hva har du i nattbordskuffen?
Tore Skoglunds "Du skal høre mye", en pakke profil som er gått ut på dato og en flaske Otrivin nesespray.
Hvilket dyr ville du være?
En bjørn. Så kunne jeg vase rundt, feste og ete hele sommeren, sove hele vinteren og våkne opp igjen slank og snasen utpå våren, klar for nye eventyr.
Hvis Gud fantes - hva tror du han ville sagt i det du kom gjennom perleporten?
Hallais Frk. Frekas - looking good as always! D.D.E varmer opp på bakrommet, så du rekker å pakke ut før de går på scenen. Dine romvenninner Eli Hagen og Lillbabs er i gang med et heidundrende karsk-vorspiel. Enjoy - og husk... her i himmelen blir ingen fyllesyke...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tyvärr är det ju inte så att det är de bra texterna som blir kända. Tittar man på vilka som har flest besök av de bloggar som finns på min bloggportal blogg.se så är det uteslutande unga modeintresserade tjejer som skriver om skor, handväskor och Paris Hilton... och har ord som typ, ba och liksom i varje mening.

Hälsningar från "The unofficial president of Sweden, and to some people the greatest blog visitor in the world"

man. nov. 20, 06:14:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Hahahaha! For en fantastisk kjendis du hadde vært!

tir. nov. 21, 08:31:00 p.m. 2006  
Blogger Frk. Frekkesen said...

Jeg vet det! Hva syns du om ditt nye navn? FØlte det var mer smekk i det enn "Sammy Jo"? Syns forøvrig det er skremmende liten blest rundt bloggen min. Av de faste leserne jeg en gang hadde er det kun to (veldig gode) igjen. Ikke rart at jeg ikke blir kjendis med så liten oppslutning!

tir. nov. 21, 10:30:00 p.m. 2006  
Anonymous Anonym said...

Du vil uansett være en av stjernene i mitt liv ihvertfall!

ons. nov. 22, 01:47:00 p.m. 2006  
Blogger Rållserau said...

Typisk kjendiser å klage på for lite oppmerksomhet.

tor. nov. 23, 10:53:00 a.m. 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home